Ontevreden?
Ontevreden? Bespreek het met uw huisarts
Wij stellen het op prijs wanneer u ontevreden bent, dit met ons bespreekt. Als wij weten waarom u niet tevreden bent, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.
Hoe laat ik weten dat ik niet tevreden ben?
Neem hiervoor telefonisch contact op met de assistente. Ook kunt u het klachtenformulier invullen onderaan deze pagina.
Komen we er samen niet uit?
Is het moeilijk voor u om uw klacht met ons te bespreken? Of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de stichting klachten & geschillen eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Geschilleninstantie huisartsenzorg
Komt u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie leest u op de website van het SKGE. U kunt daar de brochure downloaden.
Contact met klachtenfunctionaris of geschilleninstantie
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 0229190
www.skge.nl